تاریخ: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
1

برندی که روی اپل را کم کرد!

سامسونگ بزرگ‌ترین سازنده‌ی گوشی موبایل در جهان محسوب می‌شود و این سلطه را بیش از یک دهه به‌خوبی حفظ کرده است. این غول کره‌ای در آمریکای لاتین نیز بسیار خوش درخشیده است و حالا با فاصله‌ی نسبتاً زیاد از رقبا در صدر قرار دارد. بیشتر بخوانید: چرا دوربین پرچمدار بعدی سونی اکسپریا یک شاهکار است؟ […]



سامسونگ بزرگ‌ترین سازنده‌ی گوشی موبایل در جهان محسوب می‌شود و این سلطه را بیش از یک دهه به‌خوبی حفظ کرده است. این غول کره‌ای در آمریکای لاتین نیز بسیار خوش درخشیده است و حالا با فاصله‌ی نسبتاً زیاد از رقبا در صدر قرار دارد.
بیشتر بخوانید:
چرا دوربین پرچمدار بعدی سونی اکسپریا یک شاهکار است؟
براساس گزارش جدید شرکت TechInsights، سامسونگ در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۳ با سهم بازار ۳۳ درصد، بزرگ‌ترین برند گوشی موبایل در بازار آمریکای لاتین بوده و سهم آن درمقایسه‌با سال گذشته تغییری نکرده است.
درحالی‌که بازار جهانی گوشی‌های هوشمند درمقایسه‌با سال گذشته کاهشی ۰٫۳ درصدی را تجربه می‌کند، بازار آمریکای لاتین با رشد حیرت‌انگیز ۱۴٫۲ درصد همچنان به روند صعودی خود ادامه می‌دهد. ازاین‌رو، عملکرد خوب گوشی سامسونگ در این بازار رو به رشد، اهمیت فراوانی در بهبود آمارهای کلی این شرکت در سال جاری دارد.
موتورولا دومین برند بزرگ گوشی‌ موبایل در آمریکای لاتین است که سهمی ۱۸ درصدی از این بازار را به خود اختصاص داده است. بااین‌حال، فروش کلی این برند درمقایسه‌با سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۲ با افت ۲ درصدی همراه بوده است.

شیائومی سومین برند بزرگ سازنده‌ی گوشی موبایل در آمریکای لاتین است که ۱۶ درصد از بازار آن را دراختیار دارد و بیشترین رشد را درمقایسه‌با سایر رقبای خود در این منطقه تجربه کرده است.
عملکرد اپل در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۳ در آمریکای لاتین درمقایسه‌با بازه‌ی مشابه سال قبل ۷ درصد بهبود یافته است. سهم کوپرتینویی‌ها از این بازار ۱۰ درصد است که به‌هیچ‌وجه عدد بدی نیست؛ به‌خصوص با درنظرگرفتن این که متوسط قیمت گوشی آیفون بسیار بیشتر از سایر برندهای سازنده‌ی گوشی در جهان است.
هولدینگ Transsion گوشی‌های موبایل را تحت سه برند چینی اینفینیکس و ایتل و تکنو می‌فروشد. این شرکت نیز عملکرد خیره‌کننده‌ای از خود نشان داده است و با ۱۶۷ درصد رشد درمقایسه‌با سال گذشته، موفق شده است ۹ درصد از سهم بازار آمریکای لاتین را به‌دست بیاورد. سهم سایر برندهای سازنده‌ی موبایل نیز با رشد ۱۴ درصدی درمقایسه‌با سال گذشته، مجموعاً به ۱۴ درصد رسیده است.
بیشتر بخوانید:
تصویر عجیب پلنگ در مغز انسان/ عکس
آغاز تغییری بزرگ در گوشی‌های شیائومی
نوع برخورد ژاپنی و آمریکایی با پدیده شگفت انگیزی که ابراهیم رییسی برایش شورای عالی تشکیل داد!
چرا ناسا جرات نمی‌کند در این ظرف را باز کند؟
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 96958 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.