تاریخ: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
4

بمب‌افکنی که پس از یک دوره غیبت در آسمان ظاهر خواهد شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تورنمنت رز تایید کرد که B-2 در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۲۴ پرواز خواهد کرد.برای سال ها، پرواز بمب افکن های غول پیکر رادارگریز یک سنت بود. با این حال، این هواپیما در رژه ۲۰۲۳ به دلیل نگرانی های ایمنی زمین گیر شد. مراسم رژه گل رز هر ساله با فرارسیدن سال […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تورنمنت رز تایید کرد که B-2 در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۲۴ پرواز خواهد کرد.برای سال ها، پرواز بمب افکن های غول پیکر رادارگریز یک سنت بود. با این حال، این هواپیما در رژه ۲۰۲۳ به دلیل نگرانی های ایمنی زمین گیر شد.
مراسم رژه گل رز هر ساله با فرارسیدن سال نو میلادی در شهر «پاسادینا، کالیفرنیا» برگزار می‌شود، نخستین بار در سال ۱۸۹۰ در روز سال نو به اجرا درآمد و هر ساله از سوی چندین شبکه تلویزیونی در ده‌ها کشور جهان به‌طور مستقیم پخش می‌شود.

بی-۲ اسپیریت، نام یک بمب‌افکن رادارگریز چندمنظوره ساخت شرکت نورثروپ گرومن با کمک شرکت بوئینگ است که توانایی پرتاب جنگ‌افزار هسته‌ای و متعارف را دارد. این هواپیما قابلیت حمل ۸۰ بمب هوشمند ۲۳۰ کیلوگرمی JDAM با سیستم جی‌پی‌اس یا ۱۶ بمب هسته‌ای ۱۱۰۰ کیلوگرمی کلاس D۸۳ را دارد.
منبع: abc7
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 79318 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.