تاریخ: ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

بهاره رهنما این مرد را پیر کرد

امیر خسرو عباسی همسر سابق بهاره رهنما تصویری مشترک در کنار روزبه حصاری منتشر کرده که پیری او را به رخ می کشد. به گزارش تیترکوتاه، مرداد سال ۹۶ بود که بهاره رهنما بازیگر مطرح سینما و تلویزیون خبر از ازدواج اش با یک تاجر فعال در صنعت آرایش و بهداشت خبر داد. اما این […]



امیر خسرو عباسی همسر سابق بهاره رهنما تصویری مشترک در کنار روزبه حصاری منتشر کرده که پیری او را به رخ می کشد.

به گزارش تیترکوتاه، مرداد سال ۹۶ بود که بهاره رهنما بازیگر مطرح سینما و تلویزیون خبر از ازدواج اش با یک تاجر فعال در صنعت آرایش و بهداشت خبر داد.

اما این ازدواج پنج سال بیشتر دوام نیاورد و در نهایت بهاره رهنما در یک برنامه زنده اینستاگرامی خبر طلاق اش را رسما تایید کرد.

البته بهاره رهنما درباره علت این جدایی حرفی به میان نیاورد. اما تا مدت ها این دو یادداشت های طعنه آمیزی در صفحه اینستاگرام شان منتشر می کردند.

در حال حاضر نیز تنها امیر خسرو عباسی گاه به گاه استوری های طعنه آمیزی منتشر می کند. اما بهاره رهنما واکنشی نشان نمی دهد.

اکنون هم او تصویری در کنار روزبه حصاری منتشر کرده که سفید موها و پیری اش را به نمایش گذاشته است.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 25897 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید