تاریخ: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
4

بنز لوکس و ۱۰ میلیاردی گلزار / خودکشی دختران برای این خودرو + عکس

خودرو بنز | ماشین لاکچری کدخبر: ۱۱۹۰ ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ۱۲:۲۵ جامعه جدیدترین ماشین لوکسی که محمدرضا گلزار سوار بر آن در میان طرفدارانش دیده شده است را ببینید. بنز داشتن این روزها از عهده هرکسی برنمی آید. خودروهای لوکس شرکت بنز در ایران هم طرفداران زیادی دارد و اگر یک سوپر استار سوار آنها […]



خودرو بنز | ماشین لاکچری

کدخبر:
۱۱۹۰

۱۲ آذر ۱۴۰۲

۱۲:۲۵

جامعه

جدیدترین ماشین لوکسی که محمدرضا گلزار سوار بر آن در میان طرفدارانش دیده شده است را ببینید.

بنز داشتن این روزها از عهده هرکسی برنمی آید. خودروهای لوکس شرکت بنز در ایران هم طرفداران زیادی دارد و اگر یک سوپر استار سوار آنها بشود، این اهمیت دوچندان خواهد شد.

محمدرضا گلزار از سوپراستارهای ایران است. هواداران او از سال ها قبل تا امروز همچنان حضور فعال دارند. محمدرضا گلزار در خودروهای لاکچری متنوعی دیده می شود. جالب است که مردم و هوادارانش به استقبال محمدرضا گلزار در هرجا که حاضر شود می روند و برای دیدن محمدرضا گلزار بسیار هیجان زده می شوند.

جالب است که محمدرضا گلزار هربار سوار بر یک ماشین لاکچری جدید دیده می شود که هر کدام از آنها در سگمنت خودشان جزو تاپ ترین هاست و این نشان دهنده علاقه بسیار زیاد محمدرضا گلزار به خودرو است که البته در کسب و کار خودروهای لوکس سرمایه گذاری های کلانی انجام داده است.

بازیگری که حالا تبدیل به یک سوپر من اقتصادی شده است : سلبریتی های زیادی در ایران به شهرت رسیدند و با استفاده از شهرت خود کسب و کارهایی را راه اندازی کردند و به ثروت رسیدند اما فعالیت های اقتصادی محمدرضا گلزار کاملا متفاوت است. او برای فعالیت اقتصادی هر روز به گونه ای عمل می کند و می جنگد انگار همین یک شغل برایش مانده است.

مردی که همیشه برند است

گلزار حالا تبدیل به یک برند شده است، برندی با چند میلیون طرفدار که به هر حوزه ای که دوست دارد وارد می شود، خودرو ، موبایل، خوانندگی ، مجری گری و … او تا طرفداران دو اتیشه خودش را دارد گلزار فقط یک (بازیگر ، مجری ، خواننده) نیست او حالا یک فعال بازار خودرو هم هست.

او فعال در زمینه خودروهای لاکچری و فوق لوکس است که چندین میلیارد قیمت دارند. همچنین چندین مرکز خدمات دهی به ماشین های لوکس راه اندازی کرده است.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 91157 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید