تاریخ: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
1

بهترین موبایل قلم‌دار در راه بازار/ عکس

تینا مزدکی_ آخرین قلم S Pen که داشتم گلکسی نوت ۱۰ بود و اگرچه از تجربه کلی آن خوشم آمد، اما هرگز طرفدار صفحه نمایش لبه خمیده نبودم. مسلماً نمایشگر خمیده ظاهری زیبا به گلکسی نوت ۱۰ بخشیده بود با این حال، فراتر از ظاهر، طراحی خمیده باعث لغزنده شدن گوشی شد و تجربه قلم […]



تینا مزدکی_ آخرین قلم S Pen که داشتم گلکسی نوت ۱۰ بود و اگرچه از تجربه کلی آن خوشم آمد، اما هرگز طرفدار صفحه نمایش لبه خمیده نبودم. مسلماً نمایشگر خمیده ظاهری زیبا به گلکسی نوت ۱۰ بخشیده بود با این حال، فراتر از ظاهر، طراحی خمیده باعث لغزنده شدن گوشی شد و تجربه قلم S به دلیل آن پنل خمیده به چشم نیامد.
در کنار هم قرار دادن قلم S با صفحه نمایش خمیده هرگز در نظر من انتخاب خوبی به نظر نمی‌رسید و به نظر می‌رسد که برای رفع این مشکل که گلکسی نوت سال‌ها با آن روبرو بوده‌است، به یک پرچمدار گلکسی S نیاز است.

Galaxy S۲۴ Ultra ممکن است بهترین پرچمدار S Pen در سال‌های اخیر باشد. سری گلکسی نوت پس از گلکسی نوت ۲۰ متوقف شد، اما روح آن در گلکسی اس اولترا زنده می‌شود.
گلکسی اس ۲۳ اولترا از زمان گلکسی نوت ۲۰، نزدیک‌ترین گوشی سامسونگ به صفحه‌نمایش تخت بود، اما به نظر می‌رسد که گلکسی اس ۲۴ اولترا اولین گوشی خواهد بود که نمایشگر خمیده را به‌طور کامل حذف می‌کند.
منبع: sammobile

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 87499 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.