تاریخ: ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
2

سایه خارق‌العاده طاووس روی ابرماه درخشان / عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دومین ماه کامل ماه اوت در تقویم میلادی (ماه کامل هشتم شهریور) به دلیل نزدیکی خارق‌العاده به زمین نمایی زیبا به آسمان در سراسر جهان بخشید. نام ابرماه آبی، ماه کمیاب و بزرگترین و درخشان ترین ماه کامل سال، هیچ ربطی به رنگ ماه ندارد و در واقع رنگ ماه نارنجی […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دومین ماه کامل ماه اوت در تقویم میلادی (ماه کامل هشتم شهریور) به دلیل نزدیکی خارق‌العاده به زمین نمایی زیبا به آسمان در سراسر جهان بخشید.

نام ابرماه آبی، ماه کمیاب و بزرگترین و درخشان ترین ماه کامل سال، هیچ ربطی به رنگ ماه ندارد و در واقع رنگ ماه نارنجی خواهد بود، و نام این ماه به زمان وقوع آن اشاره دارد.
بیشتر بخوانید:

اگر تماشای ابر ماهی آبی اخیر را از دست داده‌اید، خبر بد اینکه برای تماشای ابر ماه آبی بعدی باید تا سال ۲۰۳۷ منتظر بمانید.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 41871 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.