تاریخ: ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰
1

بورس با افزایش عرضه‌ها به استقبال تعطیلات رفت / سبزی بازار دوام خواهد داشت؟

اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ بخشی از فشار فروش نیمه دوم معاملات احتمالا ناشی از سیو سود افرادی بوده است که قصد ندارند در تعطیلات ۳ روزه پیش‌رو با سهام بمانند و خروج از بازار را ارجح دانستند. اما بخشی از بازار هم شاید منتظر شفاف شدن اثر مصوبه اخیر بانک مرکزی در خصوص نرخ […]



اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ بخشی از فشار فروش نیمه دوم معاملات احتمالا ناشی از سیو سود افرادی بوده است که قصد ندارند در تعطیلات ۳ روزه پیش‌رو با سهام بمانند و خروج از بازار را ارجح دانستند.

اما بخشی از بازار هم شاید منتظر شفاف شدن اثر مصوبه اخیر بانک مرکزی در خصوص نرخ تسعیر ارز هستند.

این مصوبه از آن جهت که هم بر فروش شرکت‌ها و هم بر بهای تمام شده شرکت‌ها اثر می‌گذارد امکان دارد تاثیرات متفاوتی بر سودآوری شرکت‌ها داشته باشد و باید منتظر شفاف‌سازی بیشتر شرکت‌ها در این خصوص باشیم.

بازار سهام دومین هفته متوالی صعودی خود را طی کرد و ثبت بازدهی مثبت طی دو هفته اخیر منجر به بهبود وضعیت سبد سهامداران شده است.

نقشه بازدهی بازار سرمایه 

روند معاملات بازار سهام

رویدادهای مهم

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 44502 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید