تاریخ: ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰
5

روزهای طاقت‌فرسای بورس تا چه زمانی ادامه دارد؟

اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ اما سوال اصلی این است که ایک روند تا چه زمانی ادامه دار خواهد بود؟ به نظر سرمایه‌گذاران و صاحبان پول‌های درشت با توجه به ابهامات سیاسی فعلا قصدی برای ورود پول به بورس ندارند. زمزمه‌ها در خصوص مذاکرات پنهان میان ایران و آمریکا بسیاری از سرمایه‌گذاران را دست به […]



اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ اما سوال اصلی این است که ایک روند تا چه زمانی ادامه دار خواهد بود؟

به نظر سرمایه‌گذاران و صاحبان پول‌های درشت با توجه به ابهامات سیاسی فعلا قصدی برای ورود پول به بورس ندارند.

زمزمه‌ها در خصوص مذاکرات پنهان میان ایران و آمریکا بسیاری از سرمایه‌گذاران را دست به عصا کرده است.

این ابهامات به نظر تا آخر مهرماه که زمان رفع تحریم‌های تسلیحاتی ایران از سوی غرب است ادامه داشته باشد و به نظر روند مثبتی از بورس تا اخر این ماه شاهد نباشیم.

طی این مدت روند رنج و حتی کاهشی می‌تواند در معاملات حاکم باشد و احتمال دارد فرصت خرید‌های خوبی در سطوح پایین‌تر بازار برای خریداران فراهم شود.

نقشه ی بازدهی بازار سرمایه

روند معاملات بازار سهام:

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 48469 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید