تاریخ: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳
1

بوگاتی محمدرضا شاه کجاست؟

گفته می‌شود دولت برای جبران کسری بودجه خود، این خودروی ارزشمند را به فروش رسانده‌است. این در حالی است که طبق گزارش ایسنا، این خودرو هم اکنون در موزه پیترسون آمریکا نگهداری می‌شود. این بوگاتی کلاسیک در سال ۱۳۱۸به‌مناسبت اولین ازدواج محمدرضا پهلوی با فوزیه فاروق خواهر پادشاه وقت مصر، توسط دولت فرانسه به وی […]



گفته می‌شود دولت برای جبران کسری بودجه خود، این خودروی ارزشمند را به فروش رسانده‌است. این در حالی است که طبق گزارش ایسنا، این خودرو هم اکنون در موزه پیترسون آمریکا نگهداری می‌شود.

این بوگاتی کلاسیک در سال ۱۳۱۸به‌مناسبت اولین ازدواج محمدرضا پهلوی با فوزیه فاروق خواهر پادشاه وقت مصر، توسط دولت فرانسه به وی اهدا شد.

گفته می‌شود این خودرو در سال ۱۳۳۸به شخصی به نام هوشنگ جلیلی فروخته و از کشور خارج شده است.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 110245 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :