تاریخ: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
3

بیش از ۶۰ میلیارد تومان!/ خسارت باورنکردنی تصادف با این ماشین/ عکس

امیرمسعود عابدین: شما به تازگی با فراری لافراری خود تصادف کرده‌اید. شدت این تصادف آنقدر زیاد بوده که به مونوکوک فیبرکربنی آن هم آسیب رسانده است. اگر قابل تعمیر نباشد، باید تعویض شود. با توجه به قطعات خودرو Scuderia، شما می‌توانید یک مونوکوک جدید از فراری با قیمت یک میلیون دلار خریداری کنید! قیمت اصلی […]



امیرمسعود عابدین: شما به تازگی با فراری لافراری خود تصادف کرده‌اید. شدت این تصادف آنقدر زیاد بوده که به مونوکوک فیبرکربنی آن هم آسیب رسانده است. اگر قابل تعمیر نباشد، باید تعویض شود. با توجه به قطعات خودرو Scuderia، شما می‌توانید یک مونوکوک جدید از فراری با قیمت یک میلیون دلار خریداری کنید!

قیمت اصلی لافراری در زمان معرفی حدود ۱.۴ میلیون دلار بود، به این معنی که جایگزینی مونوکوک جدید حدود سه چهارم قیمت پایه خودرو است! با این حال، این سوپراسپرت از زمان عرضه خود ارزش زیادی پیدا کرده است. قیمت نسخه‌های سالم و تمیز لافراری حدود ۴ تا ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار (و حتی بیشتر) تخمین زده می‌شود.
بیشتر بخوانید:
بازگشت رنو ۵ محبوب به خط تولید! /تصاویری از نسخه تولیدی رنو ۵ برقی لو رفت! /عکس
قدرت‌نمایی شاسی بلند چینی در یک تست تصادف عجیب/هونگچی از پس یک گلوله آتشین برآمد! /فیلم
اگر به اندازه کافی به لافراری خود آسیب رسانده‌اید که نیاز به یک مونوکوک جدید دارید، احتمالاً قطعات دیگری برای تعویض وجود دارد. یک قطعه سقف بیش از ۱۴۰ هزار دلار و قسمت پشتی حدود ۳۰ هزار دلار قیمت دارد. در مجموع قیمت تعمیرات و بازسازی یک لافراری با در نظر گرفتن هزینه‌های بدنه و رنگ، باید فراتر از یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار (معادل بیش از ۶۰ میلیارد تومان) باشد.
فراری در ابتدا قصد داشت ۴۹۹ نمونه از لافراری بسازد. برای کمک به زلزله زدگان ایتالیا، پانصدمین خودرو را برای خیریه ساخت و آن را ۷ میلیون دلار فروخت.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 94107 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.