تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۱۵

تجسم افسردگی و اضطراب، شاهکار ترسناک هوش مصنوعی/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، افسردگی و اضطراب اگر موجودی باشند که کنار ما زندگی می‌کند چه شکلی خواهد بود؟ تصورش سخت است. اما می‌توان توصیفی از این حالت‌ها به هوش مصنوعی داد و از او خواست تا تصویر این موجودات خیالی را خلق کند. اکنون ابزارهای هوش مصنوعی قدرتمندی وجود دارند که با دریافت متن […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، افسردگی و اضطراب اگر موجودی باشند که کنار ما زندگی می‌کند چه شکلی خواهد بود؟ تصورش سخت است.
اما می‌توان توصیفی از این حالت‌ها به هوش مصنوعی داد و از او خواست تا تصویر این موجودات خیالی را خلق کند.
اکنون ابزارهای هوش مصنوعی قدرتمندی وجود دارند که با دریافت متن دست به خلق تصاویر پیچیده می‌کنند. به تصویر کشیدن افسردگی و اضطراب جدیدترین کار این ابزارها است.
تصویری که هوش مصنوعی از افسردگی و اضطراب خلق کرده است را در ادامه تماشا کنید.

افسردگی

اضطراب

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8651 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.