تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۰۸
2

ترکیب ماست با این ادویه چربی بدن را آب می‌کند

اگر می‌خواهید در مدت زمان کوتاه وزن شما کاهش پیدا کند، ماست و سماق بهترین گزینه است. بدین صورت که موجب بهبود سوخت و ساز در بدن می‌شود و خیلی زود از شر چربی ها خلاص می‌شوید. تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده در این زمینه نیز نشان می‌دهد این ترکیب تأثیر بسزایی در سوخت […]



اگر می‌خواهید در مدت زمان کوتاه وزن شما کاهش پیدا کند، ماست و سماق بهترین گزینه است. بدین صورت که موجب بهبود سوخت و ساز در بدن می‌شود و خیلی زود از شر چربی ها خلاص می‌شوید.
تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده در این زمینه نیز نشان می‌دهد این ترکیب تأثیر بسزایی در سوخت و ساز بدن دارد. به نحوی که با تأمین انرژی موردنیاز میزان میل به غذا در طول روز را کاهش می‌دهد و همین امر مهم موجب سوختن چربی و در نهایت لاغری می‌شود.

بیشتر بخوانید:
روشی ساده برای پاکسازی کلی بدن از سموم
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8123 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید