تاریخ: ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
4

تصادف اتوبوس و خودروی سواری در عماره عراق/ عکس

عارف شرهانی اظهار کرد: در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس و یک خودروی سواری که صبح امروز (۱۳ شهریورماه) در عماره عراق رخ داد، ۳۱ نفر مصدوم شدند. وی افزود: ۲۹ مصدوم این حادثه با دو دستگاه اتوبوس آمبولانس از مرز چذابه به بیمارستان نفت سوسنگرد انتقال یافتند. سخنگوی اورژانس خوزستان و مدیریت حوادث دانشگاه […]



عارف شرهانی اظهار کرد: در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس و یک خودروی سواری که صبح امروز (۱۳ شهریورماه) در عماره عراق رخ داد، ۳۱ نفر مصدوم شدند.
وی افزود: ۲۹ مصدوم این حادثه با دو دستگاه اتوبوس آمبولانس از مرز چذابه به بیمارستان نفت سوسنگرد انتقال یافتند.
سخنگوی اورژانس خوزستان و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: همچنین یک دختر ۱۶ ساله و یک مرد ۲۵ ساله که ضربه مغزی شده و بد حال بودند با بالگرد اورژانس از مرز چذابه به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 43551 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید