تاریخ: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۱۸

تغییرات چهره یک شیر و یک گوریل مبتلا به سندروم داون / عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاناکو در اسارت و در پناهگاه کوماموتو به دنیا آورده شد و چند ویژگی عجیب را در خود پرورش داد که او را از شامپانزه های مختلف متمایز می‌کند. او در هفت سالگی دچار اختلال بینایی شد. علاوه بر این، او همچنین دندان های عجیبی دارد. آزمایش‌های در حال انجام بعداً […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاناکو در اسارت و در پناهگاه کوماموتو به دنیا آورده شد و چند ویژگی عجیب را در خود پرورش داد که او را از شامپانزه های مختلف متمایز می‌کند. او در هفت سالگی دچار اختلال بینایی شد. علاوه بر این، او همچنین دندان های عجیبی دارد. آزمایش‌های در حال انجام بعداً نشان داد که کاناکو دارای سومین تکرار کروموزوم ۲۲ است که تریزومی ۲۲ نیز نامیده می‌شود. این ویژگی ها همگی منعکس کننده اختلال داون در افراد هستند.

بیماران مبتلا به اختلال داون برخی از بدشکلی‌های جمجمه-صورت را از خود بروز می‌دهند، به عنوان مثال، به طور کلی کاهش اندازه جمجمه، سطح سر، چین های اپی کانتال و دهان باز از ویژگی‌های این سندروم است. همچنین، شاید ذهن آسیب‌دیده‌ترین عضو در وضعیت داون باشد و می‌تواند دامنه‌ای از ناتوانی‌های ذهنی، مانند کمبود یادگیری و حافظه را ایجاد کند.
متن کامل این گزارش را اینجا بخوانید.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 24997 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.