تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
4

تغییر اساسی الناز شاکردوست از بیخ و بن

تصویری از شبنم مقدمی و الناز شاکردوست را مشاهده میفرمایید. به گزارش تیترکوتاه، الناز شاکردوست بازیگر مطرح کشورمان ۷ تیرماه سال ۱۳۶۳ در تهران متولد شد.او فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر به نام علی و یک خواهر کوچکتر از خودش به نام الیکا دارد.خانم شاکردوست فارغ‌التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری […]



تصویری از شبنم مقدمی و الناز شاکردوست را مشاهده میفرمایید.

به گزارش تیترکوتاه، الناز شاکردوست بازیگر مطرح کشورمان ۷ تیرماه سال ۱۳۶۳ در تهران متولد شد.او فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر به نام علی و یک خواهر کوچکتر از خودش به نام الیکا دارد.خانم شاکردوست فارغ‌التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می باشد و علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی، طراحی صحنه و لباس فعالیت دارد.

شبنم مقدمی و الناز شاکردوست در پشت صحنه فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد .

 

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 22197 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید