تاریخ: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷
1

تنها اژدهای زنده جهان که میلیون‌ها سال بدون تغییر باقی مانده/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، این جانور در گروه جزایر سوندای کوچک اندونزی و از جمله در جزیره کومودو زندگی می‌کند. دانشمندان کشف کرده‌اند که اجداد مشابه این جانور، حدود ۱۰۰ میلیون سال پیش در استرالیا ظاهر شده بودند. اژدهای کومودو بزرگترین مارمولک جهان است که طولش تا ۳ متر و وزنش تا ۱۵۰ کیلوگرم می رسد […]



به گزارش خبرآنلاین، این جانور در گروه جزایر سوندای کوچک اندونزی و از جمله در جزیره کومودو زندگی می‌کند. دانشمندان کشف کرده‌اند که اجداد مشابه این جانور، حدود ۱۰۰ میلیون سال پیش در استرالیا ظاهر شده بودند.
اژدهای کومودو بزرگترین مارمولک جهان است که طولش تا ۳ متر و وزنش تا ۱۵۰ کیلوگرم می رسد و به عنوان یک شکارچی غالب می‌تواند در یک وعده غذایی، تا ۸۰% وزن بدنش غذا بخورد.

در گزارش «فسیل‌های زنده‌ای که در اطراف ما نفس می‌کشند» بیشتر درباره موجودات شگفت‌انگیز باستانی زمین بخوانید.
بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 101555 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.