تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳

توییتر دوباره با اختلال روبه‌رو شد/ انتقاد از ایلان ماسک بالا گرفت

هزاران نفر از کاربران توییتر می‌گویند این شبکه‌ی اجتماعی با اختلال مواجه شده است. بر اساس گزارش ایندپندنت، تعداد کسانی که در سایت Down Detector به مشکلات توییتر اشاره کرده‌اند مرز سه هزار نفر را رد کرده است. کاربران می‌گویند امکان مشاهده‌ی توییت‌ها و تایم‌لاین وجود ندارد و فالوورها ناپدید شده‌اند. در لحظه‌ی نوشته شدن […]



هزاران نفر از کاربران توییتر می‌گویند این شبکه‌ی اجتماعی با اختلال مواجه شده است. بر اساس گزارش ایندپندنت، تعداد کسانی که در سایت Down Detector به مشکلات توییتر اشاره کرده‌اند مرز سه هزار نفر را رد کرده است. کاربران می‌گویند امکان مشاهده‌ی توییت‌ها و تایم‌لاین وجود ندارد و فالوورها ناپدید شده‌اند.
در لحظه‌ی نوشته شدن این مقاله دلیل اصلی اختلالات توییتر اعلام نشده است. توییتر فعلا به مشکلات واکنش نشان نداده است.
یک کاربر توییتر در سایت Down Detector نوشت: «من در سال ۲۰۰۹ به توییتر پیوستم و مشکلات این شبکه‌ی اجتماعی از زمان تصاحب‌به دست ایلان ماسک، بیشتر از تمام دوران قبل از ماسک بوده است.»
مشکلات توییتر از زمان رهبری ایلان ماسک بسیار بیشتر شده است. در زمان تعدیل گسترده‌ی نیروهای توییتر، کارشناسان هشدار داده بودند که این شبکه‌ی اجتماعی ناپایدار خواهد شد.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6798 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.