تاریخ: ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
1

جدیدترین محصول بی‌ام‌و چگونه ساخته می‌شود؟ /فیلم

امیرمسعود عابدین: ۵۰ سال از افتتاح کارخانه دینگولفینگ بی‌ام‌و می‌گذرد. در طی این نیم قرن، ۱۲ میلیون خودرو در این کارخانه ساخته شده است. به گزارش خبرآنلاین، بی‌ام‌و سری ۵ جدید در دو مدل سدان و تورینگ(استیشن) عرضه خواهد شد. قوی‌ترین نسخه بنزینی، ۳۷۵ اسب‌بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. شتاب این نسخه، […]



امیرمسعود عابدین: ۵۰ سال از افتتاح کارخانه دینگولفینگ بی‌ام‌و می‌گذرد. در طی این نیم قرن، ۱۲ میلیون خودرو در این کارخانه ساخته شده است.
به گزارش خبرآنلاین، بی‌ام‌و سری ۵ جدید در دو مدل سدان و تورینگ(استیشن) عرضه خواهد شد. قوی‌ترین نسخه بنزینی، ۳۷۵ اسب‌بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. شتاب این نسخه، ۴.۵ ثانیه اعلام شده است.
مدل i۵ M۶۰ با استفاده از دو موتور برقی، ۵۹۰ اسب‌بخار قدرت و ۷۴۳ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. بی‌ام‌و i۵ شتاب ۳.۷ ثانیه‌ای دارد.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 121004 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.