تاریخ: ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۲۰

پیکاپ جدید بازار ایران معرفی شد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین و براساس گزارش محله خودرو، این روزها خبر عرضه پیکاپ چانگان هانتر توسط زامیاد، توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. در همین حال شرکت چینی چانگان نسل جدید پیکاپ مقرون‌به‌صرفه خود به نام چانگان F70 را روانه بازار چین کرده است. این پیکاپ در دو پیکربندی و با قیمتی […]



به گزارش خبرگزاری خبرانلاین و براساس گزارش محله خودرو، این روزها خبر عرضه پیکاپ چانگان هانتر توسط زامیاد، توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. در همین حال شرکت چینی چانگان نسل جدید پیکاپ مقرون‌به‌صرفه خود به نام چانگان F70 را روانه بازار چین کرده است. این پیکاپ در دو پیکربندی و با قیمتی کمتر از ۱۷ هزار دلار قابل خرید توسط مشتریان چینی است.

پیکاپ چانگان F70 در قالب دو تیپ با مدل ۲۰۲۴ قابل خریداری است که به ترتیب ۱۰۶۹۰۰ یوان و ۱۱۹۹۰۰ یوان قیمت دارند. تفاوت اصلی چانگان F70 مدل ۲۰۲۴ با نسخه قبلی، اضافه شدن سیستم چهار چرخ محرک پاره وقت به این پیکاپ است.

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 119002 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.