تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۱۸
1

جزئیات سلاح جدید روسیه لو رفت!/ عکس

سلاح مذکور بشدت به پلتفرم Chukavin که تقریبا ۷ سالی است رونمایی شده است شباهت دارد. پلتفرم تیرانداز ماهر Chukavin در سال ۲۰۱۶ میلادی و در یک بایکوت خبری با اطلاعات فوق العاده کمی منتشر شد و چندبار نیز نام آن تغییر کرد. (برای مثال قبل از، نام فعلی Svch، نام این سلاح SVK بود.) […]



سلاح مذکور بشدت به پلتفرم Chukavin که تقریبا ۷ سالی است رونمایی شده است شباهت دارد. پلتفرم تیرانداز ماهر Chukavin در سال ۲۰۱۶ میلادی و در یک بایکوت خبری با اطلاعات فوق العاده کمی منتشر شد و چندبار نیز نام آن تغییر کرد. (برای مثال قبل از، نام فعلی Svch، نام این سلاح SVK بود.)

از جمله نقاط تفاوت سلاح جدید با آخرین نمونه Svch در برخی نقاط اتصال بدنه، محافظ و نگهدارنده‌خشاب (اگرچه خشاب هردو،همچنان خشاب استاندارد SVD است.)، برخی تفاوت‌های ریز در محافظ دست و سیستم گاز و… است.

سلاح از نمونه اولیه آن تا نمونه نهایی معرفی شده تغییرات گسترده‌ای داشته است و به احتمال Microwave نیز نمونه‌ی ارتقا یافته این خانواده باشد.
از ویژگی‌های مثبت خانواده Svch هم‌راستا بودن قنداق و مسیر انتقال لگد به تیرانداز و استفاده از پایین‌بدنه (Lower) پلیمری و بالابدنه (Upper) فلزی (آلیاژهای فولاد) است.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 35291 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :