تاریخ: ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴
3

حاضر به صلح نشدند، پلیس ۵۳ نفرشان را دستگیر کرد

سرهنگ روح‌الله گراوندی با تشریح جزییات این حادثه، اظهار کرد: امروز تنش و درگیری میان یکی از طوایف دزفول به دلیل اختلاف قبلی شدت گرفت. وی با بیان اینکه عوامل انتظامی ابتدا با استفاده از ظرفیت بزرگان طایفه سعی بر حل مشکل داشتند، افزود: به رغم اینم تلاش ها، طرفین درگیری حاضر به صلح و […]



سرهنگ روح‌الله گراوندی با تشریح جزییات این حادثه، اظهار کرد: امروز تنش و درگیری میان یکی از طوایف دزفول به دلیل اختلاف قبلی شدت گرفت.
وی با بیان اینکه عوامل انتظامی ابتدا با استفاده از ظرفیت بزرگان طایفه سعی بر حل مشکل داشتند، افزود: به رغم اینم تلاش ها، طرفین درگیری حاضر به صلح و سازش و خاتمه درگیری نشدند.
سرهنگ گراوندی گفت: به همین دلیل ماموران انتظامی با ورود به موضوع درگیری و با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب دزفول، ۵۳ نفر از عوامل نزاع را دستگیر و سه قبضه سلاح نیز از آنان کشف کردند.
وی با اشاره به اینکه متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: قائله خاتمه یافته و در حال حاضر شرایط منطقه آرام و تحت کنترل است.
۲۳۳۲۳۳

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 50342 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید