تاریخ: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
2

قتل پدر به دست پسر؛ چاقو خوردن مرد میانسال در درگیری خانوادگی

سردار جواد تقوی فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری خانوادگی در یکی از محله‌های شهر عنبران شهرستان نمین، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند. وی افزود: با بررسی تخصصی و تحقیقات محلی مشخص شد فردی ۶۵ ساله توسط پسرش با استفاده […]



سردار جواد تقوی فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری خانوادگی در یکی از محله‌های شهر عنبران شهرستان نمین، بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی افزود: با بررسی تخصصی و تحقیقات محلی مشخص شد فردی ۶۵ ساله توسط پسرش با استفاده از سلاح سرد به قتل رسیده و قاتل از محل متواری شده است.
فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: با اشرافیت اطلاعاتی و در عملیاتی هوشمندانه قاتل در کمتر از ۲ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در عنبران دستگیر و به قتل پدرش اعتراف کرد.
سردار تقوی با بیان اینکه علت قتل اختلاف مالی بوده است؛ تصریح کرد: قاتل با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.
بیشتر بخوانید:
به‌خاطر پیامک‌های شیطانی؛ مردی مزاحم تلفنی همسرش را کشت
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 83149 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید