تاریخ: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲:۴۱
5

حرکت جالب و بیلبوردی شهرداری تهران به یاد هنرمندان فوت شده

سینمای ایران | جامعه هنرمندان کدخبر: ۱۰۰۲۱۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ۲۳:۵ جامعه پس از فوت دو تن از بازیگران سینما و تلویزیون ایران در هفته گذشته،شهرداری تهران،در اقدامی مثبت، در برخی نقاط پایتخت، بیلبورد یادبود این هنرمندان را به نمایش گذاشت. یکی از اقدامات اخیر شهرداری در جریان گرامیداشت مشاهیر، هنرمندان و بازیگران سینما و […]



سینمای ایران | جامعه هنرمندان

کدخبر:
۱۰۰۲۱۵

۱۴ آذر ۱۴۰۲

۲۳:۵

جامعه

پس از فوت دو تن از بازیگران سینما و تلویزیون ایران در هفته گذشته،شهرداری تهران،در اقدامی مثبت، در برخی نقاط پایتخت، بیلبورد یادبود این هنرمندان را به نمایش گذاشت.

یکی از اقدامات اخیر شهرداری در جریان گرامیداشت مشاهیر، هنرمندان و بازیگران سینما و تلویزیون، استفاده از بیلبوردهای این چهره‌های سرشناس در سطح شهر است. هفته گذشته جامعه سینما دو تن از بازیگران سینما و تلویزیون را از دست داد. فوت بیتا فرهی و پروانه معصومی از پیشکسوتان سینمای ایران، جامعه هنرمندان را عزادار کرد. از این رو شهرداری تهران در اقدامی مثبت و پسندیده، بیلبورد یادبود این هنرمندان را در نقاط مختلف شهر تهران به نمایش گذاشت.

 

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 92324 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید