تاریخ: ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۰
1

حرکت خلاف جهت یک صندوق سهامی و مختلط!

اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ صندوق پالایشی یکم با رشد ۲.۷۶ درصدی بهترین بازدهی در بین صندوق‌های سهامی وصندوق مشترک یکم سامان با کاهش ۰.۸۱ درصدی بدترین بازدهی را در بین صندوق‌های سهامی ثبت کردند. در بین صندوق‌های مختلط نیز بهترین عملکرد متعلق به صندوق مشترک کوثر با رشد ۱.۲۴ درصدی و ضعیف‌ترین عملکرد متعلق […]



اقتصادآنلاین – حسام بهمن آبادی؛ صندوق پالایشی یکم با رشد ۲.۷۶ درصدی بهترین بازدهی در بین صندوق‌های سهامی وصندوق مشترک یکم سامان با کاهش ۰.۸۱ درصدی بدترین بازدهی را در بین صندوق‌های سهامی ثبت کردند.

در بین صندوق‌های مختلط نیز بهترین عملکرد متعلق به صندوق مشترک کوثر با رشد ۱.۲۴ درصدی و ضعیف‌ترین عملکرد متعلق به مشترک مدرسه کسب و کار صوفی رازی با بازدهی منفی ۰.۰۲ درصدی بوده است.

همچنین در صندوق‌های درآمد ثابت بهترین بازدهی متعلق به صندوق بازده پایا با رشد ۱.۱۲ درصدی و بدترین بازدهی متعلق به صندوق بانک گردشگری با بازدهی منفی ۰.۰۷ درصدی شد.

 نقشه بازدهی صندوق‌های سرمایه گذاری:

بازدهی صندوق‌ها:

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 44510 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید