تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۱۸
1

حضور رایتل در رویداد الکامپ ۲۰۲۳

به گزارش روابط عمومی رایتل، این اپراتور با محوریت «خدمات سازمانی بر پایه هوشمندسازی» در راستای ارائه خدمات و رویکردهای هوشمندانه با اتکا به توان و دانش داخلی و ظرفیت‌سازی اقتصادی در الکامپ ۲۰۲۳ آماده خدمت‌رسانی به بازدیدکنندگان است.رایتل در این نمایشگاه با حضور کارشناسان و متخصصان، آماده ارائه آخرین سرویس‌ها، دستاوردها و محصولات در […]



به گزارش روابط عمومی رایتل، این اپراتور با محوریت «خدمات سازمانی بر پایه هوشمندسازی» در راستای ارائه خدمات و رویکردهای هوشمندانه با اتکا به توان و دانش داخلی و ظرفیت‌سازی اقتصادی در الکامپ ۲۰۲۳ آماده خدمت‌رسانی به بازدیدکنندگان است.رایتل در این نمایشگاه با حضور کارشناسان و متخصصان، آماده ارائه آخرین سرویس‌ها، دستاوردها و محصولات در راستای پشتیبانی و ظرفیت‌سازی‌های نوآورانه مبتنی بر دانش ایرانی است. همچنین بازدیدکنندگان با مراجعه به سالن‌های رایتل می‌توانند از طرح های متنوع و بسته های تخفیفی ویژه، بهره‌مند شوند.رایتل با کمک به سازمان‌ها و شرکت‌ها در صنایع مختلف و خلق ارزش واقعی در اقتصاد دیجیتال، بازیگری تأثیرگذار در تحول دیجیتال برای پیشرفت کشور است. در همین راستا با فعالیت در حوزه‌های سامانه پردازش پلاک هوشمند، مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل و ساختمان هوشمند تلاش می‌کند در زمینه خدمات سازمانی بر پایه هوشمندسازی نقش‌آفرین باشد. علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه و آشنایی با محصولات و خدمات نوین رایتل می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۶در روزهای چهارم تا هفتم تیرماه به سالن‌های‌ ۲۷، ۹-۸ و فضای باز جنوب سالن‌های ۳۸ و ۷ نمایشگاه بین‌المللی تهران مراجعه کنند.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8845 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :