تاریخ: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۵:۲۸
1

حمله گروه هکری ایرانی به اهداف آمریکایی؛ ادعایی که مایکروسافت آن را مطرح کرد

مایکروسافت خاطرنشان کرد که تغییر رویکرد در سال ۲۰۲۱ آغاز شد و مصادف با دوره‌ای بود که ایران متحمل حملات سایبری شد و اسرائیل و آمریکا را مقصر آن دانست. مایکروسافت می‌گوید هکرها متعلق به گروهی به نام ” Mint Sandstorm” (طوفان شنی نعنا) هستند که نامی جدید برای این گروه است. قبلاً این گروه […]



مایکروسافت خاطرنشان کرد که تغییر رویکرد در سال ۲۰۲۱ آغاز شد و مصادف با دوره‌ای بود که ایران متحمل حملات سایبری شد و اسرائیل و آمریکا را مقصر آن دانست.
مایکروسافت می‌گوید هکرها متعلق به گروهی به نام ” Mint Sandstorm” (طوفان شنی نعنا) هستند که نامی جدید برای این گروه است. قبلاً این گروه با نام “فسفر” توسط شرکت مایکروسافت شناسایی می‌شد و سایر شرکت‌های امنیت سایبری آن را «Charming Kitten» “بچه گربه ملوس”، APT ۳۵، APT ۴۲ و TA۴۵۳ می‌نامیدند.

بیشتر بخوانید:

۲۲۷۳۲۱

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 28165 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.