تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۴۴

موجود فرازمینی به دام افتاده در آمریکا/ واقعی یا ساختگی؟/ عکس

البته بدون توجه به شواهد هم قطعا می‌توان متوجه شد که آدم فضایی ۳ متری مورد ادعا در ویدئوی فراگیر در شبکه‌های اجتماعی جعلی است. از عدم تطابق صوت و تصویر و تاریخ ضبط ویدئو که با چارچوب زمانی ضبط شده توسط پلیس در تضاد است که بگذریم، کاملا مشخص است که ویدئوی مورد اشاره […]



البته بدون توجه به شواهد هم قطعا می‌توان متوجه شد که آدم فضایی ۳ متری مورد ادعا در ویدئوی فراگیر در شبکه‌های اجتماعی جعلی است.

از عدم تطابق صوت و تصویر و تاریخ ضبط ویدئو که با چارچوب زمانی ضبط شده توسط پلیس در تضاد است که بگذریم، کاملا مشخص است که ویدئوی مورد اشاره فیلم واقعی نیست و محصولی دیجیتال است که پیش از این توسط یک تولید کننده محتوا در تیک‌تاک منتشر شده بود.
در «آدم فضایی ۳ متری فضای مجازی را به هم ریخت» بیشتر درباره این ماجرا بخوانید.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 10797 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.