تاریخ: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
2

خبر خوش برای متقاضیان آموزش رانندگی

سردار حسین رمضانی؛ معاون اجرایی پلیس راهور فراجا درباره الزام حضور متقاضی برای آموزش آئین‌نامه از سوی آموزشگاه‌ها و غیرقانونی بودن آن اظهار کرد: برابر آیین‌نامه آموزشگاه‌های رانندگی که در سال ۱۳۹۷ تصویب و به آنها ابلاغ شد، قرار بر این شد آموزش حضوری آئین‌نامه راهنمایی و رانندگی اختیاری باشد. وی افزود: بر همین اساس […]



سردار حسین رمضانی؛ معاون اجرایی پلیس راهور فراجا درباره الزام حضور متقاضی برای آموزش آئین‌نامه از سوی آموزشگاه‌ها و غیرقانونی بودن آن اظهار کرد: برابر آیین‌نامه آموزشگاه‌های رانندگی که در سال ۱۳۹۷ تصویب و به آنها ابلاغ شد، قرار بر این شد آموزش حضوری آئین‌نامه راهنمایی و رانندگی اختیاری باشد.
وی افزود: بر همین اساس در حال حاضر متقاضیان، الزامی به حضور در کلاس‌های آموزش آئین نامه ندارند.
رمضانی بیان کرد: اجباری بودن کلاس آیین‌نامه گواهینامه خودرو از سال ۱۳۹۷ برداشته شد و اگر شخصی اعلام می‌کرد که آیین‌نامه را بلد است فقط از او، امتحان آیین‌نامه را می‌گرفتند.
معاون اجرایی پلیس راهور فراجا گفت: اکنون به صورت سراسری این موضوع به کل کشور ابلاغ شده است تا تمامی متقاضیان از این موضوع مطلع شوند.
۴۷۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 37259 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید