تاریخ: ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
1

خدمات رایگان روبیکا برای زائران اربعین

به گزارش روابط‌‏عمومی روبیکا، زائران اربعین می‌‏توانند در مسیرهای پیاده‏‌روی و همچنین در تمامی شهرهای کشور عراق، با استفاده از رومینگ همراه اول و ایرانسل از خدمات تماس صوتی و تصویری روبیکا و همچنین سرویس روبینو به‏‌صورت رایگان استفاده کنند. برای بهره‌‏مندی از این خدمات لازم است تا زائران پیش از عزیمت و در خاک […]



به گزارش روابط‌‏عمومی روبیکا، زائران اربعین می‌‏توانند در مسیرهای پیاده‏‌روی و همچنین در تمامی شهرهای کشور عراق، با استفاده از رومینگ همراه اول و ایرانسل از خدمات تماس صوتی و تصویری روبیکا و همچنین سرویس روبینو به‏‌صورت رایگان استفاده کنند. برای بهره‌‏مندی از این خدمات لازم است تا زائران پیش از عزیمت و در خاک ایران، آخرین نسخه اپلیکیشن روبیکا را روی گوشی‌های خود نصب و فعال داشته باشند تا بتوانند پس از خروج از مرزهای کشور با راه‏‌اندازی خدمات رومینگ از امکانات پیام‌‏رسان و سرویس روبینوی این پلتفرم استفاده کنند.
«روبینو» شبکه اجتماعی سوپراپلیکیشن روبیکا و بستری است که کاربران می‌‏توانند با انتشار عکس و فیلم به‏‌صورت پست و استوری لحظات خود را به ثبت برسانند و با پخش زنده، لایک و کامنت با مخاطبانشان تعامل داشته باشند.
گفتنی است، پیام‌رسانی و سرویس «روبینو» در این اپلیکیشن با استفاده از قابلیت رومینگ همراه اول و ایرانسل در خاک کشور عراق قابل استفاده و رایگان خواهد بود. اپلیکیشن روبیکا پیش از این نیز قابلیت تماس صوتی و تصویری را برای زائران سرزمین وحی رایگان اعلام کرد که با استقبال حجاج روبه‌‏رو شد.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 40110 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :