تاریخ: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶

دگرگونی اساسی بالگردهای ارتش/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش پارتیزان، در نمایشگاه دستاوردهای بالگردی وزارت دفاع در محل شرکت نوسازی و پشتیبانی بالگردهای ایران(پنها) جزئیاتی از افزایش توان بالگردهای چندمنظوره بل-۲۱۲ هوادریای ارتش منتشر شد. بالگرد بل-۲۱۲ نیروی دریایی ارتش به سونار مجهز شده است که به آن توان کشف و شناسایی اهداف زیرسطحی را می‎دهد. طبق […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش پارتیزان، در نمایشگاه دستاوردهای بالگردی وزارت دفاع در محل شرکت نوسازی و پشتیبانی بالگردهای ایران(پنها) جزئیاتی از افزایش توان بالگردهای چندمنظوره بل-۲۱۲ هوادریای ارتش منتشر شد.

بالگرد بل-۲۱۲ نیروی دریایی ارتش به سونار مجهز شده است که به آن توان کشف و شناسایی اهداف زیرسطحی را می‎دهد.

طبق تصویر، بالگرد بل-۲۱۲ نداجا به سایت الکترواپتیکی در دماغه و ۴ تیر موشک هدایت‎شونده قائم-۱۱۴ مجهز شده است که برای درگیری با شناورهای سبک، قایق‎های تندرو و شهپادها مناسب است.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 115025 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.