تاریخ: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
1

ذوالفقاز از ونزوئلا سردرآورد/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، طبق تصاویر جدید منتشرشده از قایق تندرو ذوالفقار(JM-16) که در نیروی دریایی ونزوئلا خدمت می‎کند، تصاویری از دو فروند قایق ذوالفقار نیروی دریایی ونزوئلا در امتداد یکی ‎از رودخانه‎‌های نزدیک‎ به خلیج پاریا در کرانهٔ شرقی ونزوئلا منتشرشده است. در حال حاضر ۳ فروند قایق […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، طبق تصاویر جدید منتشرشده از قایق تندرو ذوالفقار(JM-16) که در نیروی دریایی ونزوئلا خدمت می‎کند، تصاویری از دو فروند قایق ذوالفقار نیروی دریایی ونزوئلا در امتداد یکی ‎از رودخانه‎‌های نزدیک‎ به خلیج پاریا در کرانهٔ شرقی ونزوئلا منتشرشده است. در حال حاضر ۳ فروند قایق تندرو ذوالفقار در گویریا مستقر هستند.

قایق‎‌ های تندرو ذوالفقار در نیروی دریایی ونزوئلا، به موشک کروز ضدکشتی نصیر مسلح هستند.

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 113811 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.