تاریخ: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱
1

راز مخوفی که DNA اختاپوس برملا کرد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تجزیه و تحلیل جمعیت‌های جدا شده از نظر جغرافیایی از موجودات دریایی هشت پا حدود ۱۲۵۰۰۰ سال پیش که آزادانه جفت‌گیری کردند، نشان‌دهنده وجود دالان عاری از یخ در دوره‌ای بود که دمای جهانی مشابه امروز بود. بیشتر بخوانید: این فاجعه نقشه جهان را تغییر خواهد داد این یافته‌ها نشان می‌دهد […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تجزیه و تحلیل جمعیت‌های جدا شده از نظر جغرافیایی از موجودات دریایی هشت پا حدود ۱۲۵۰۰۰ سال پیش که آزادانه جفت‌گیری کردند، نشان‌دهنده وجود دالان عاری از یخ در دوره‌ای بود که دمای جهانی مشابه امروز بود.
بیشتر بخوانید:
این فاجعه نقشه جهان را تغییر خواهد داد
این یافته‌ها نشان می‌دهد که ورقه یخی غرب قطب جنوب (WAIS) بیشتر از آنچه قبلا تصور می‌شد به فروپاشی نزدیک‌ است و اگر جهان نتواند گرمایش ناشی از انسان را به هدف ۱.۵ درجه سانتی‌گراد نگه دارد، ۳.۳ تا ۵ متر افزایش طولانی‌مدت، سطح دریا را تهدید می‌کند.

نویسنده اصلی، سالی لاو از دانشگاه جیمز کوک در استرالیا، به خبرگزاری فرانسه گفت که به عنوان یک زیست شناس تکاملی که بر روی بی مهرگان دریایی تمرکز دارد، “من DNA و زیست شناسی را به عنوان نماینده‌ای از تغییرات در قطب جنوب در گذشته درک کرده و سپس به کار می‌برم.”
منبع: cbsnews
بیشتر بخوانید:
در ژاپن اژدها پیدا شد/ عکس
کشف دندان هیولای ماقبل تاریخ/ عکس
آخرین تصاویر به جا مانده از ببر باشکوه مازندران
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 98121 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.