تاریخ: ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۲۰
2

رخ‌نمایی گوشی جدید گوگل در یک آگهی / عکس

به گزارش خبرآنلاین، تصویر جدید شایعات قبلی را تآیید می‌کند. بر همین اساس، جانشین پیکسل ۷a گوشه‌هایی گردتر دارد و بسیاری از عناصر طراحی‌اش با سری پرچمدار پیکسل ۸ مشترک است. به نقل از زومیت، آگهی تبلیغاتی گوگل، پیکسل ۸a را در رنگ‌های سفید و آبی به‌نمایش می‌گذارد و می‌توانیم دو دوربین را در پشت […]



به گزارش خبرآنلاین، تصویر جدید شایعات قبلی را تآیید می‌کند. بر همین اساس، جانشین پیکسل ۷a گوشه‌هایی گردتر دارد و بسیاری از عناصر طراحی‌اش با سری پرچمدار پیکسل ۸ مشترک است.
به نقل از زومیت، آگهی تبلیغاتی گوگل، پیکسل ۸a را در رنگ‌های سفید و آبی به‌نمایش می‌گذارد و می‌توانیم دو دوربین را در پشت گوشی بینیم. این تصویر توسط یکی از کاربران یوتیوب رؤیت و به‌سرعت در اینترنت پخش شد.

هنوز مشخص نیست که گوگل عمداً تصویر پیکسل ۸a را منتشر کرده است یا این اتفاق نتیجه‌ی سهل‌انگاری بوده. گوشی مورد بحث احتمالاً در مراسم I/O 2024 در ۱۴ می (۲۵ اردیبهشت) رونمایی خواهد شد.
گفته می‌شود پیکسل ۸a به تراشه‌ی تنسور G3 و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود؛ مواردی که احتمالاً باعث افزایش قیمت گوشی خواهند شد.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 119246 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.