تاریخ: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

زمان خداحافظی با «اپل آیدی» فرارسید

به گزارش خبرآنلاین، اپل آیدی اصطلاحی است که برای حساب‌های موجود در سرویس‌های آنلاین مختلف اپل استفاده می‌شود. درواقع اپل آیدی حسابی است که به کاربران اجازه می‌دهد به سرویس‌هایی مانند iCloud و اپ استور دسترسی داشته باشند. همچنین با استفاده از Apple ID، کاربران می‌توانند برنامه و موسیقی خریداری کنند، با کمک iCloud داده‌های […]



به گزارش خبرآنلاین، اپل آیدی اصطلاحی است که برای حساب‌های موجود در سرویس‌های آنلاین مختلف اپل استفاده می‌شود. درواقع اپل آیدی حسابی است که به کاربران اجازه می‌دهد به سرویس‌هایی مانند iCloud و اپ استور دسترسی داشته باشند. همچنین با استفاده از Apple ID، کاربران می‌توانند برنامه و موسیقی خریداری کنند، با کمک iCloud داده‌های خود را به‌صورت ریموت بین چندین دستگاه منتقل کنند و همچنین از فروشگاه آنلاین اپل خرید انجام دهند.
به نقل از دیجیاتو، حالا خبرهایی در مورد تغییر نام اپل آیدی به اپل اکانت مطرح شده است. این نخستین‌بار نیست که چنین موضوعی مطرح می‌شود و پیش‌تر نیز خبرهایی در این مورد منتشر شده بود.

همان‌طور که گفته شد، مارک گرمن در خبرنامه «Power On» بلومبرگ به این موضوع اشاره کرده است که نام Apple Account در اواخر سال ۲۰۲۴ ظاهراً جایگزین Apple ID در نرم‌افزار و وب‌سایت اپل خواهد شد. این تغییر احتمالاً هم‌زمان با عرضه نسل بعدی سیستم‌عامل‌های اپل ازجمله iOS 18 خواهد بود. انتظار می‌رود اپل در WWDC به‌صورت رسمی این تغییر را اعلام کند تا توسعه‌دهندگان زمان لازم برای پذیرش این تغییر را در اختیار داشته باشند.
اگرچه هیچ دلیلی به‌صورت رسمی برای تغییر این نام تجاری مطرح نشده است، اما به‌احتمال‌زیاد اپل این کار را انجام می‌دهد. باید دید درنهایت تصمیم اپل در مورد این موضوع چیست و آیا چنین تغییری انجام می‌شود یا خیر.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 116543 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.