تاریخ: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶
1

لنست، هویتزر آرچر اوکراینی را شکار کرد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، پهپاد لنست فوق از نمونه‌های ۳M مجهز به اپتیک تصویرساز فروسرخ است که برای عملیات در شب استفاده می‌شود، طبق ویدئو هم هویتزر آرچر در موقعیت شلیک قرار داشت که توسط اپراتور لنست مورد اصابت قرار گرفت. درصورتی که اصابت لنست منجر به آتش‌سوزی و […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش کانال خبری پارتیزان، پهپاد لنست فوق از نمونه‌های ۳M مجهز به اپتیک تصویرساز فروسرخ است که برای عملیات در شب استفاده می‌شود، طبق ویدئو هم هویتزر آرچر در موقعیت شلیک قرار داشت که توسط اپراتور لنست مورد اصابت قرار گرفت.
درصورتی که اصابت لنست منجر به آتش‌سوزی و انفجار ثانویه مهمات ۱۵۵ میلی‌متری شود، هویتزر آرچر قطعا منهدم خواهد شد، در غیراین‌صورت این هویتزر ممکن است از بخش‌های مختلف هیدرولیکی، مکانیکی و الکتریکی دچار آسیب شود و میادین نبرد را جهت تعمیرات ترک کند.

۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 114240 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.