تاریخ: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸

سرعت اینترنت در کویت

گفته شده در حال حاضر رکورد سرعت اینترنت در کویت دست زین قرار دارد. برای انجام این آزمایش، ضمن هماهنگی با سازمان تنظیم مقررات ارتباطات و فناوری اطلاعات (CITRA) این کشور، همکاری با هواوی نیز صورت گرفته است. بیشتر بخوانید: سرمایه‌گذاری اولیه این شرکت در ارتقاء زیرساخت شبکه خود نشان‌دهنده تعهد آن به اهداف دیجیتالی‌سازی […]



گفته شده در حال حاضر رکورد سرعت اینترنت در کویت دست زین قرار دارد. برای انجام این آزمایش، ضمن هماهنگی با سازمان تنظیم مقررات ارتباطات و فناوری اطلاعات (CITRA) این کشور، همکاری با هواوی نیز صورت گرفته است.
بیشتر بخوانید:

سرمایه‌گذاری اولیه این شرکت در ارتقاء زیرساخت شبکه خود نشان‌دهنده تعهد آن به اهداف دیجیتالی‌سازی است.
گفتنی است به تازگی هم اعلام شد که تی‌موبایل با تجمیع ۶ سرویس‌دهنده دارنده امواج حامل زیر ۶ گیگاهرتز، به سرعت دانلود ۳.۶ گیگابیت بر ثانیه روی فناوری ۵G دست یافت.
این آزمایش اخیرا با همکاری اریکسون و کوالکام به انجام رسیده و اِوالدسون انجام شده و رییس فناوری تی‌موبایل اعلام کرده که در حال عبور از مرزهای فناوری بی‌سیم هستند تا بهترین تجربه ممکن را به مشتریان خود ارائه دهند.
بیشتر بخوانید:

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 103529 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.