تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۰۵
1

یک گوشی بخرید و اشتراک رایگان بگیرید!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تایمر شمارش معکوس در سایت رسمی نشان می دهد که عرضه جهانی Xiaomi ۱۳ Ultra در ۸ ژوئن برگزار می شود. کسانی که ۱۳ Ultra را خریداری کنند می توانند از مزایایی مانند اشتراک ۳ ماهه YouTube Premium به صورت رایگان و اشتراک ۶ ماهه ۱۰۰ گیگابایتی Google One رایگان بهره‌مند […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تایمر شمارش معکوس در سایت رسمی نشان می دهد که عرضه جهانی Xiaomi ۱۳ Ultra در ۸ ژوئن برگزار می شود. کسانی که ۱۳ Ultra را خریداری کنند می توانند از مزایایی مانند اشتراک ۳ ماهه YouTube Premium به صورت رایگان و اشتراک ۶ ماهه ۱۰۰ گیگابایتی Google One رایگان بهره‌مند شوند.
گزارش های اخیر نشان می دهد که شیائومی ۱۳ اولترا در نسخه ۱۲ گیگابایتی + ۵۱۲ گیگابایتی تنها در بازار جهانی عرضه می شود. در اروپا، قیمت آن ۱۲۹۹ یورو یا ۱۴۹۹ یورو است. در رنگ های مشکی و سبز عرضه خواهد شد.

شیائومی ۱۳ اولترا دارای صفحه نمایش ۶.۷۳ اینچی AMOLED LTPO مجهز به رزولوشن Quad HD+، نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است. بر روی اندروید ۱۳ و MIUI ۱۴ اجرا می شود.
چیپست Snapdragon ۸ Gen ۲ ،۱۳ Ultra است که با رم LPDDR۵x و حافظه UFS ۴.۰ تامین می‌شود. این تلفن‌همراه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سیمی ۹۰ وات و شارژ بی سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می کند.
۱۳ اولترا دارای یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در جلو است. در پشت، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX۹۸۹ سونی ۱ اینچی دارد که با لنزهای ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض، مجهز شده‌است.
منبع: GIZMOCHINA
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 12313 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.