تاریخ: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
1

سوخو۵۷ کشنده‌تر از قبل در راه‌ است!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این گزارش ادعا شده‌است که پهپادها به طور خاص برای استقرار بر روی Su-۵۷ طراحی شده‌اند. استقرار این گونه از پهپادها بر روی سوخو ۵۷ به گونه‌ای است که امکان رهاسازی در هوا را فراهم می‌کند. در این گزارش به نقل از منبع مدعی شد که راهبرد فاش شده شامل […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این گزارش ادعا شده‌است که پهپادها به طور خاص برای استقرار بر روی Su-۵۷ طراحی شده‌اند. استقرار این گونه از پهپادها بر روی سوخو ۵۷ به گونه‌ای است که امکان رهاسازی در هوا را فراهم می‌کند.
در این گزارش به نقل از منبع مدعی شد که راهبرد فاش شده شامل پرتاب همزمان چندین پهپاد است که جت جنگنده بر اقدامات جمعی گروه نظارت و کنترل می‌کند.
ماهیت چند وجهی این پهپادها آنها را به عنوان دارایی‌های ارزشمند در سناریوهای حمله، شناسایی و جنگ الکترونیکی قرار می‌دهد. هدف از تاکتیک پیش‌بینی شده استقرار ده‌ها پهپاد از اسکادران Su-۵۷ این است که جنگنده‌ها را قادر سازد تا به طور مؤثر در دفاع هوایی دشمن نفوذ کنند.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که تغییراتی در خط لوله Su-۵۷ وجود دارد که هدف آن امکان کنترل و هماهنگی یکپارچه ناوگانی از این هواپیماهای بدون سرنشین است. مسیر توسعه شامل شروع و اصلاح نرم افزارهای تخصصی بود. این نرم افزار قرار است به عنوان مرکز عصبی عمل کند و تبادل اطلاعات بدون درز بین Su-۵۷ و پهپادهای مستقر را تسهیل کند.
همزمان با پیشرفت‌های نرم‌افزاری، تجهیزات تخصصی روی هواپیما برای اطمینان از سازگاری جنگنده با الزامات مینی پهپادها مهندسی می‌شود. این مرحله حیاتی در فرآیند توسعه شامل آزمایش و اعتبارسنجی دقیق سیستم های تعامل بین Su-۵۷ و مینی پهپادها و همچنین مکانیسم های هماهنگی بین خود پهپادهای مستقر است.
منبع: eurasiantimes

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 89357 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.