تاریخ: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
2

شاسی‌بلند غول پیکر چینی، رقیب خشن هامر آمریکایی!/ عکس

امیرمسعود عابدین: بیایید ابتدا با یک مقدمه شروع کنیم. M-Hero (یا Mengshi که تقریباً به “جنگجوی خشن” ترجمه می‌شود)، یک برند آفرودی سطح بالاست که متعلق به گروه دانگ فنگ است که مدل ۹۱۷ خودروی برتر آن است. این خودرو سال گذشته رونمایی شد اما چند ماه طول کشید تا تولیدکننده مجوز تولید را از […]



امیرمسعود عابدین: بیایید ابتدا با یک مقدمه شروع کنیم. M-Hero (یا Mengshi که تقریباً به “جنگجوی خشن” ترجمه می‌شود)، یک برند آفرودی سطح بالاست که متعلق به گروه دانگ فنگ است که مدل ۹۱۷ خودروی برتر آن است. این خودرو سال گذشته رونمایی شد اما چند ماه طول کشید تا تولیدکننده مجوز تولید را از مقامات چینی دریافت کند. سرانجام این خودرو در آوریل امسال وارد خطوط مونتاژ شد.

در نمای بیرونی، به نظر می‌رسد که ۹۱۷ با یک چاقوی آشپزخانه طراحی شده است! حتی یک منحنی هم روی بدنه آن دیده نمی‌شود. روکش مات مشکی و سپر خشن، آن را تقریباً شبیه یک ماشین نظامی کرده است. در حالی که این واقعا یک خودروی نظامی نیست.

در بازار چین، M-Hero دو گزینه پیشرانه مختلف را برای آفرود ارائه می‌دهد. یک نسخه کاملاً الکتریکی با چهار موتور و یک باتری عظیم ۱۴۰ کیلووات ساعتی NMC وجود دارد. مدل دیگر دارای یک سیستم هیبریدی افزایش دهنده برد است که از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ و چهار سیلندر استفاده می‌کند.
این پیشرانه یک بسته باتری ۶۶ کیلووات ساعتی و سه موتور الکتریکی با خروجی ۸۱۶ اسب بخاری را تغذیه می‌کند. شتاب این خودروی عضلانی و بزرگ حدود ۶ ثانیه اعلام شده است.

اینها همه اعداد قابل توجهی هستند، اما در مقایسه با تجهیزات استاندارد و سفارشی ۹۱۷ چیزی نیستند. دو اهرم روی کنسول مرکزی قرار دارند که حالت‌های انتقال و رانندگی خودرو را کنترل می‌کنند. روی داشبورد سه صفحه نمایش وجود دارد؛ یک نمایشگر کیلومترشمار دیجیتالی، یک صفحه ناوبری و یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی سرنشین.
بیشتر بخوانید:

بهترین بخش باید بسته سفارشی پهپاد باشد که ۱۴۰۰۰ دلار قیمت دارد و شامل یک پهپاد واقعی است که می‌تواند از داخل ماشین با صدا کنترل شود. مبادا فراموش کنیم که یک سیستم فرمان پذیری محور عقب قابل تعویض نیز وجود دارد که به این SUV توانایی انجام حرکت به اصطلاح خرچنگ راه رفتن را می‌دهد.
جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 87830 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.