تاریخ: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
2

شلیک به آلودگی/ تفنگی که هوا را پاک می‌کند/ عکس

دولت دهلی هند، این اسلحه‌ها را در سال ۲۰۱۷ آزمایش کرد و از آن زمان به منظور کمک به کاهش سطح مه دود خطرناک در آناند ویهار، آنها را به صورت فعال درآورد. این تفنگ‌ها با پاشیدن بخار آب به هوا کار می‌کنند که قبل از سقوط به زمین مانند باران، آلاینده‌ها را جذب می‌کنند. […]



دولت دهلی هند، این اسلحه‌ها را در سال ۲۰۱۷ آزمایش کرد و از آن زمان به منظور کمک به کاهش سطح مه دود خطرناک در آناند ویهار، آنها را به صورت فعال درآورد.

این تفنگ‌ها با پاشیدن بخار آب به هوا کار می‌کنند که قبل از سقوط به زمین مانند باران، آلاینده‌ها را جذب می‌کنند. در حالی که آلاینده‌ها به طور کامل از بین نمی‌رود، اما یک راه حل کوتاه مدت موثر برای روزهای پر دود است که تنفس هوا در چنین روزهایی می‌تواند برای شهروندان خطر جدی برای سلامتی به همراه داشته باشد.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 92037 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.