تاریخ: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

شهرداریِ احمدی‌نژاد: تونل رسالت/ شهرداریِ قالیباف: تونل نیایش/شهرداریِ زاکانی: تونل پوشش

تصاویر تونلی در مترو که چند خانم حجاب‌بان در دو طرف آن ایستاده‌اند و به دختران و زنان زُل می‌زنند تا آنان لابد بترسد و روسری‌شان را محکم‌تر کنند یا از سر نیندازند در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و  فعالان سیاسی هم درباره آن نظر و هشدار می‌دهند و صدای مجری تلویزیون را هم […]



تصاویر تونلی در مترو که چند خانم حجاب‌بان در دو طرف آن ایستاده‌اند و به دختران و زنان زُل می‌زنند تا آنان لابد بترسد و روسری‌شان را محکم‌تر کنند یا از سر نیندازند در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و  فعالان سیاسی هم درباره آن نظر و هشدار می‌دهند و صدای مجری تلویزیون را هم درآورد و از این زاویه نقد کرد که زورتان به طبقات ضعیف تر جامعه رسیده که متروسوارند؟
  سید محمد علی ابطحی عضو مجمع روحانیون مبارز و رییس دفتر رییس جمهوری دردوران اصلاحات نوشته است: “دالانی که حجاب‌بانان در مترو درست کرده‌اند در تاریخ خواهد ماند. زنان متدین و با حجاب و به صورت کلی دین‌داران از این رفتارهای تنفرآفرین بیش از دیگران  رنج می‌برند. رنسانس هم بعد از سخت‌گیری‌های دینی کالونیسم شکل گرفت”.

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 84984 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید