تاریخ: ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴
3

صدور دستور ویژه قضایی برای دستگیری عامل سرقت خشن از یک خانم/ عکس

سعید دوستی نژاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر گفت: در پی انتشار فیلمی از سرقت از یک خانم همراه با کودک در این شهرستان، دستور ویژه قضایی جهت شناسایی و دستگیری متهم صادر شده است. وی افزود:در پی صدور دستور قضایی، اقدامات تخصصی و فنی از سوی ضابطان به‌منظور شناسایی و دستگیری عامل این […]



سعید دوستی نژاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر گفت: در پی انتشار فیلمی از سرقت از یک خانم همراه با کودک در این شهرستان، دستور ویژه قضایی جهت شناسایی و دستگیری متهم صادر شده است.
وی افزود:در پی صدور دستور قضایی، اقدامات تخصصی و فنی از سوی ضابطان به‌منظور شناسایی و دستگیری عامل این سرقت در دستور کار قرار گرفت.

۲۳۳۲۳۶

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 48501 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید