تاریخ: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
2

ضبط رفتار باورنکردنی نهنگ‌های قاتل برای اولین بار/ عکس

در اولین فیلم گرفته شده از یک گروه اورکا عادات مراقبت از پوست آنها به تصویر کشیده شده است. این کلیپ که به عنوان بخشی از سری جدید سفرهای حیوانات شگفت‌انگیز نشنال جئوگرافیک فیلم‌برداری شده است، نهنگ های قاتل را نشان می‌دهد که از سطح ناهموار کوه‌های یخ به عنوان راهی برای لایه‌برداری پوستشان استفاده […]



در اولین فیلم گرفته شده از یک گروه اورکا عادات مراقبت از پوست آنها به تصویر کشیده شده است. این کلیپ که به عنوان بخشی از سری جدید سفرهای حیوانات شگفت‌انگیز نشنال جئوگرافیک فیلم‌برداری شده است، نهنگ های قاتل را نشان می‌دهد که از سطح ناهموار کوه‌های یخ به عنوان راهی برای لایه‌برداری پوستشان استفاده می کنند.
تصور می‌شود که این طولانی‌ترین مهاجرتی است که هر حیوانی صرفاً برای مراقبت از پوست خود انجام می‌دهد.

اورکاها حیوانات بسیار باهوشی هستند، اما آنها تنها آب‌بازسانانی نیستند که روتین‌های پیچیده مراقبت از پوست را انجام می‌دهند. محققان در سال ۲۰۲۲، فیلمی از گروهی از دلفین‌ها در حال خوددرمانی با ساییدن خود به مرجان‌ها ثبت کردند. به نظر می رسد دلفین ها از ترکیبات زیست فعال موجود در ترشحات گونه های مرجانی برای شادتر کردن پوست خود استفاده می کنند.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 91533 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.