تاریخ: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
7

عکس‌| شماره لباس محبی در روسیه مشخص شد

محمد محبی پس از پیوستن به روستوف روسیه در یک جلسه تمرینی در زمین اصلی تمرینات این باشگاه حضور یافت و با پیراهن خاصی که این باشگاه طراحی کرده، رونمایی شد؛ لباسی با تم و نگار جقّه‌ای که بنابر اعلام رسانه روستوف، از نقوش سنتی فرش ایرانی الهام گرفته شده است. باشگاه روستوف ضمن اینکه […]



محمد محبی پس از پیوستن به روستوف روسیه در یک جلسه تمرینی در زمین اصلی تمرینات این باشگاه حضور یافت و با پیراهن خاصی که این باشگاه طراحی کرده، رونمایی شد؛ لباسی با تم و نگار جقّه‌ای که بنابر اعلام رسانه روستوف، از نقوش سنتی فرش ایرانی الهام گرفته شده است.
باشگاه روستوف ضمن اینکه عنوان کرده محمد محبی بخاطر این طراحی پیراهن سفید با نقش و نگار ایرانی از آنها قدردانی داشته، به نوعی شماره پیراهن ستاره جدیدش را هم مشخص کرده است.
محمد محبی در حالی برای نخستین بار پیراهن باشگاه روستوف را بر تن کرد و در محل تمرینات این تیم حضور یافت که در کنار پوشیدن پیراهن خاص، شماره لباس ۹ او هم جالب توجه بود.

ستاره ملی پوش فصل گذشته استقلال که در فصل گذشته با پیراهن شماره ۷۷ برای آبی‌ها به میدان رفته بود، در روستوف روسیه ظاهرا با شماره ۹ بازی خواهد کرد و برای نخستین بار تجربه بازی با عدد تک رقمی روی لباس به میدان می‌رود.
محمد محبی پیش از استقلال در سانتا کلارا پرتغال با شماره پیراهن ۳۰، در سپاهان با شماره ۲۰، در شاهین بوشهر با شماره ۳۰ و در تیم ملی با شماره ۱۶ بازی کرده بود که حالا در روستوف با لباس شماره ۹ به میدان می‌رود.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 3298 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید