تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۴۰
8

عکس | سوپراسپرت هوندا وارد میدان می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ۲۵ سال بعد، هوندا ممکن است این کار را تکرار کند، گزارشی از Autocar حاکی از آن است که ممکن است امسال یک خودروی اسپرت جدید از هوندا به عنوان بخشی از تولد ۷۵ سالگی آن ها عرضه شود. که نشان می دهد جانشینی برای S۲۰۰۰ ممکن است در گزینه‌های عرضه […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ۲۵ سال بعد، هوندا ممکن است این کار را تکرار کند، گزارشی از Autocar حاکی از آن است که ممکن است امسال یک خودروی اسپرت جدید از هوندا به عنوان بخشی از تولد ۷۵ سالگی آن ها عرضه شود. که نشان می دهد جانشینی برای S۲۰۰۰ ممکن است در گزینه‌های عرضه باشد.

نزدیک به ۱۵ سال از خروج آخرین S۲۰۰۰ از کارخانه هوندا می گذرد. خودروی اصلی اسپرت به مدت ۱۰ سال از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۹ در حال تولید بود. S۲۰۰۰ خیلی سریع مورد استقبال قرار گرفت و بسیار مورد توجه قرار گرفت و در مورد S۲۰۰۰ جدید بالقوه، هوندا در حال حاضر بسیار سختگیر است.
بیشتر بخوانید:
روسیه بمبی ساخت ۳۸۰۰ برابر قوی‌تر از بمبی که بر هیروشیما فرود آمد!/ عکس
عکس | نوکیا با این تلفن‌همراه فروش ۱۱۰۰ را تکرار می‌کند؟
آخرین مدل توربو هوندا s۲۰۰۰ قدرت احساس‌برانگیز ۵۲۰ اسب بخاری دارد که بیش از دو برابر قدرت پیشرانه ۲ لیتری استاندارد این خودرو است و گشتاور آن نیز ۵۱۰ نیوتون متر است. بد نیست بدانید نسخه استاندارد S۲۰۰۰ گشتاور ۲۰۸ نیوتون متری تولید می‌کند.

هوندا S۲۰۰۰ با استانداردهای کنونی نیز خودروی کاملاً سبک‌وزنی است و ۱۲۵۰ کیلوگرم وزن دارد. با وجود قدرت ۵۲۰ اسبی شاهد نسبت قدرت به وزن عالی هستیم. وجود گیربکس دستی و انتقال نیرو به چرخ های عقب باعث می‌شوند S۲۰۰۰ یک گزینه ایده آل برای سواری باشد.
منبع: هات‌کارز
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 14843 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.