تاریخ: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
2

عکس | شکار غول‌پیکرترین مار جهان در جنگل‌های تاریک آمازون

به گزارش خبرآنلاین، بزرگ‌ترین گونه مار جهان آناکوندای سبز است. این مارهای عظیم ظاهرا در دو گروه متفاوت هستند، آناکوندای سبز رنگی که در شمال آمریکای جنوبی یافت می‌شود، در ونزوئلا، سورینام و گویان فرانسه نیز دیده می‌شود، ظاهرا به یک گونه متفاوت دیگر تعلق دارد. شاید در نگاه اول این دو یکسان بنظر برسند […]



به گزارش خبرآنلاین، بزرگ‌ترین گونه مار جهان آناکوندای سبز است. این مارهای عظیم ظاهرا در دو گروه متفاوت هستند، آناکوندای سبز رنگی که در شمال آمریکای جنوبی یافت می‌شود، در ونزوئلا، سورینام و گویان فرانسه نیز دیده می‌شود، ظاهرا به یک گونه متفاوت دیگر تعلق دارد.

شاید در نگاه اول این دو یکسان بنظر برسند اما تفاوت ژنتیکی بین این دو ۵.۵ درصد است و این درصد بسیار زیاد است. برای این که متوجه این تفاوت شوید باید بدانید که انسان‌ها و شامپانزه‌ها تنها ۲ درصد تفاوت ژنتیکی دارند. بنابراین این گونه جدید آناکوندای سبز شمالی «eunectes akayima» نام گرفته است.
در «بزرگترین مار جهان با سری به اندازه سر انسان» بیشتر درباره این مار عظیم‌الجثه بخوانید.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 113712 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.