تاریخ: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

فرود دو جنگنده آمریکایی در بزرگراه!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دو فروند جنگنده F-۳۵A لاکهید مارتین بعدازظهر پنجشنبه به عنوان بخشی از تمرین نظامی در تروو، مرکز فنلاند به زمین نشستند و بلافاصله پس از فرود، سوخت‌گیری با موتورهای روشن، به‌اصطلاح «سوخت‌گیری داغ»، قبل از بلند شدن مجدد جنگنده‌ها انجام شد. جت‌های جنگنده روی زمین آسیب‌پذیر هستند، بنابراین با استفاده از […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دو فروند جنگنده F-۳۵A لاکهید مارتین بعدازظهر پنجشنبه به عنوان بخشی از تمرین نظامی در تروو، مرکز فنلاند به زمین نشستند و بلافاصله پس از فرود، سوخت‌گیری با موتورهای روشن، به‌اصطلاح «سوخت‌گیری داغ»، قبل از بلند شدن مجدد جنگنده‌ها انجام شد.

جت‌های جنگنده روی زمین آسیب‌پذیر هستند، بنابراین با استفاده از فرودگاه‌های کوچک و اکنون بزرگراه‌ها بقای آن‌ها افزایش پیدا می‌کند.

لاکهید مارتین اِف-۳۵ لایتنینگ، یک خانواده آمریکایی از هواپیماهای جنگی چندمنظوره تک سرنشین، تک موتوره و رادارگریز در همه شرایط آب و هوایی است که برای انجام ماموریت‌های برتری هوایی و تهاجمی ساخته شده‌است.

همچنین قادر به ارائه جنگ الکترونیک و قابلیت‌های اطلاعاتی، نظارتی و شناسایی است. لاکهید مارتین پیمانکار اصلی اف-۳۵ بوده و نورثروپ گرامن و بی‌ای‌ئی سیستمز شرکای اصلی آن هستند. اف-۳۵ سه مدل اصلی دارد: اف-۳۵ اِی با توان نشست و برخاست متعارف، اف-۳۵ بی با توان برخاست عمودی و نشست عمودی و اف-۳۵ سی با توان ناونشینی.
منبع: رویترز
بیشتر بخوانید:
قدرت‌نمایی دوربردترین پهپاد جهان در رژه ارتش!/ فیلم
قدرت‌نمایی دو ابر موشک در رژه نیروهای مسلح/ عکس
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 54576 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.