تاریخ: ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۱۹
2

فیلم|انگلیسی صحبت کردن لیونل مسی مثل بلبل با این فناوری باورنکردنی

آیا هرگز فکر کرده‌اید که چه می‌شد اگر لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیامی در نشست‌های مطبوعاتی به انگلیسی روان صحبت کند؟ به لطف قدرت هوش مصنوعی حالا دیگر نیازی تصور چنین چیزی نیازی نیست! ژاوی فرناندز، متخصص آرژانتینی هوش مصنوعی به کمک این فناوری یک نشست خبری مسی را تولید کرده که […]



آیا هرگز فکر کرده‌اید که چه می‌شد اگر لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیامی در نشست‌های مطبوعاتی به انگلیسی روان صحبت کند؟ به لطف قدرت هوش مصنوعی حالا دیگر نیازی تصور چنین چیزی نیازی نیست!
ژاوی فرناندز، متخصص آرژانتینی هوش مصنوعی به کمک این فناوری یک نشست خبری مسی را تولید کرده که در آن مردِ، زاده روساریو آرژانتین درست مثل یک بومی که سال‌ها در آمریکا زندگی کرده است، به انگلیسی سلیس صحبت می‌کند و پاسخ خبرنگاران را می‌دهد.
۲۲۷۲۲۷

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 48694 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.