تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱:۲۲
1

قطع مسیر ورودی اینترنت از کشور ارمنستان/ توضیح رگولاتوری

امروز (جمعه) رأس ساعت ۱۲:۲۲ برخی از لینک‌های اینترنت بین‌الملل، ورودی از سمت کشور ارمنستان در خاک کشور گرجستان قطع شد. بنابراین با توجه به تمهیدات قبلی به سرعت و در کوتاه‌ترین زمان، پهنای باند مورد نیاز توسط شرکت ارتباطات زیرساخت از دیگر مسیرهای ورودی تأمین شد. هم اکنون میزان پهنای باند بین الملل حداقل […]



امروز (جمعه) رأس ساعت ۱۲:۲۲ برخی از لینک‌های اینترنت بین‌الملل، ورودی از سمت کشور ارمنستان در خاک کشور گرجستان قطع شد.
بنابراین با توجه به تمهیدات قبلی به سرعت و در کوتاه‌ترین زمان، پهنای باند مورد نیاز توسط شرکت ارتباطات زیرساخت از دیگر مسیرهای ورودی تأمین شد.
هم اکنون میزان پهنای باند بین الملل حداقل به اندازه دو برابر نیاز کاربران کشور وجود دارد و وضعیت ارتباطی کشور در شرایط پایدار قرار دارد.
۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9078 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.