تاریخ: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

«قوی سپید»، بمب افکن اتمی مافوق صوت روسیه / عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قوی سپید روسی با سرعت مافوق صوت و فناوری بال متحرک از پیشرفته‌ترین دارایی‌های نظامی زرادخانه ارتش روسیه است. جدیدترین نسخه از این پرنده با پرواز در ارتفاع ۱۶ کیلومتری تا بیش از ۱۳ هزار کیلومتر برد دارد و با قابلیت حمل سلاح هسته‌ای می‌تواند به هر گوشه‌ای از جهان برسد. […]



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قوی سپید روسی با سرعت مافوق صوت و فناوری بال متحرک از پیشرفته‌ترین دارایی‌های نظامی زرادخانه ارتش روسیه است.
جدیدترین نسخه از این پرنده با پرواز در ارتفاع ۱۶ کیلومتری تا بیش از ۱۳ هزار کیلومتر برد دارد و با قابلیت حمل سلاح هسته‌ای می‌تواند به هر گوشه‌ای از جهان برسد.
این بمب‌افکن تا حدی از خصوصیات پنهان‌کاری شامل کاهش نیمرخ راداری و بازتاب گرمایی برخوردار است و به‌طور کلی قابل مقایسه با بمب‌افکن آمریکایی بی-۱ لنسر است در حالی که ابعاد آن بزرگتر است و ظرفیت حمل مهمات بیشتری دارد.
در اینفوگرافیکی که اسپوتنیک منتشر کرده است با مشخصات جدیدترین نسخه از قوی سپید آشنا شوید.

۵۸۵۸

منبع خبر «» است و اخبار فوتبال در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 109293 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره  09226987277  پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه اخبار فوتبال مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.